מתכונים טעימים

אבקת חלבונים

22 באוגוסט, 2012 מאת מתכונים טעימים

כיום ניתן לראות כי אחוז גבוה מין האוכלוסייה משתדל לשמור על אורח חיים בריא ולסגל לעצמו התנהלות ספורטיבית ביום יום. פארק הירקון מלא במתאמנים שמשכירים לעצמם שעה של מאמן כושר אישי שעובד איתם על אירובי וכוח. חדרי הכושר בארץ מעולם לא היו כל כך עסוקים, מתאמנים לכל מטרה פוקדים יום יום בחדר הכושר לשעתיים של אימון אינטנסיבי מרענן. כמו כן ניתן לראות בחלקו הפנימי של חדר הכושר את המתאמנים הכבדים, המתאמנים שמרימים משקולות ומייחלים לגוף חטוב עם ריבועים בבטן.
בכדי להשיג מסת שריר גדולה יותר ללא אחוזי שומן ניתן להיעזר בתוספי מזון וכמובן אבקת חלבון.

מהו החלבון?
החלבון מאוד חיוני לגוף האדם ותפקידו לבנות תאי שריר, לזרז פירוק או בניה של חומרים בתאים על ידי אנזימים, ליצור נוגדנים שיתקפו חומרים זרים, מערכת הורמונאלית תקינה ועוד. מתאמנים אשר מעוניינים בפיתוח השריר ועליית מסת השריר ללא עליית אחוזי שומן שותים אבקת חלבון שלרוב מיוצרת ממי גבינה טבעיים ללא חומרים משמרים.

ניתן לראות כי ספורטאים רבים משתמשים בתוספי מזון אבקת חלבונים אשר עוזרת להם להעלות מסת שריר בזמן קצר יותר מהרגיל. מקור החלבון יכול להיות מצומח כגון סויה ואפונה או ממקור חי כגון ביצה או חלב. לעיתים אבקת חלבון מיוצרת עם תוספות של חומרי טעם וריח, יש לשים לב לפני שרוכשים כי אין במוצר שלכם תוספות לא טבעיות.

איך שותים?
אבקת חלבון יכולה להיות מעורבבת כשייק בתוך מים או מיץ פירות אותו המתאמן יכול לשתות לפני האימון, במהלך האימון וגם אחרי האימון. שתיית אבקת חלבון היא לא רק בכדי להעלות מסת שריר אלא גם עוזרת להחלמה מפציעה או גדילה טבעית לילדים שזקוקים לתוספי מזון לגיל ההתבגרות.

מפתחי גוף
תעשיית אבקת חלבון מאוד מפותחת בארצות הברית ומשמשת לרוב ספורטאים ומפתחי שרירים לתצוגות בעולם פיתוח הגוף. יש לשים לב כיצד שותים אבקת חלבון , כמות לפי משקל הגוף וחברה אשר יש לה אישור ותקן לפי משרד הבריאות. צריכה מוגזמת של חלבונים עלולה להוביל לתופעות לא חיוביות לגוף ויש להיזהר.

נושאים: טיפים | אין תגובות »

השארת תגובה

חשוב: בקרת תגובות מופעלת ועשויה לעכב את תגובתך. אם התגובה אינה מופיעה, צריך פשוט להמתין מעט.

הישארו מעודכנים

מידע שימושי:

מתכונים אחרונים