מתכונים טעימים

רעיון לכמה מתכונים מובילים המיועדים לצמחוניים

27 באוגוסט, 2013 מאת מתכונים טעימים

אם אתם צמחוניים, סביר שהתפריט שלכם לא כולל רק חסה או ירקות אחרים, כי אם מגוון רחב של מנות צמחוניות עשירות וטעימות. ואם אתם אינכם מכירים מנות כאלו ותוהים מה ניתן לשלב במסגרת תפריט צמחוני, הנה כמה רעיונות שיהפכו כל ארוחה שלכם לטעימה במיוחד:

מרקים בסגנונות שונים

צמחוניים רבים בוחרים לאמץ אורח חיים מסוג זה, בין היתר, גם מטעמי בריאות. רבים משקיעים לא מעט כסף בטיפולי שיניים למיניהם כמו טיפולי שיקום הפה וגם השתלת שיניים, אולם בכל הקשור לתזונה שלהם, מעדיפים להתעלם מכך. תזונה צמחונית מציעה לא מעט במסגרתה ומשלבת מבחר של מתכונים נהדרים. מרקים בסגנונות שונים יכולים להיות פתרון נהדר לכל צמחוני. אפשר ליהנות ממרק ירקות עשיר מאד, ממרק פטריות או מרק בצל מוקרם וגם מרק כתום, הכולל בטטה, גזר ודלעת. את המרק אפשר להגיד לצד קרוטונים שהכנתם מראש או קרוטונים קנויים.

פשטידות במבחרים של טעמים

גם הפשטידות הן רעיון נהדר לשלב אותו במסגרת התפריט הצמחוני. כמו שאתם משקיעים בחיפוש רופא שיניים, כדי לעבור טיפול השתלת שיניים או אפילו כמה טיפולים במסגרת שיקום הפה, כך גם עליכם להשקיע בעצמכם ובארוחה הצמחונית שלכם. פשטידות יכולות לשלב סוגים רבים מאד של טעמים וגם ירקות שונים. אפשר להכין פשטידת פטריות, פשטידת תפוחי אדמה, פשטידת ברוקולי, פשטידת כרובית וגם פשטידה של כמה ירקות מסוגים שונים.

מאפים מסוגים שונים

המאפים יכולים להיות חלק מהארוחה או העיקר שבה. אלה יכולים להיות מאפים כמו בורקסים שונים, המכילים ירקות או גבינות למיניהן, וגם מאפים שונים אחרים, כמו לחמי בריאות שאפשר לשלב בארוחה. אפשר כמובן להכין את המאפים לבד או לרכוש אותם מוכנים. חשוב שהם יהיו טריים וחמימים כדי ליהנות מטעמם המשובח.

פסטות בכמה אפשרויות

מנת פסטה היא מנה מושלמת לכל צמחוני. היא משביעה מאד ואפשר לשלב לצד הפסטה מגוון רחב של אפשרויות ורטבים. זו יכולה להיות פסטה ברוטב עגבניות עשיר, פסטה ברוטב פרטיות, פסטה בשמן זית ושום או פסטה ברוטב שמנת משובח. אפשר גם להכין עם הפסטה לזניה צמחונית שהינה ארוחה בפני עצמה, ובעיקר מנה מאד משביעה. אפשר להכין מאפה של פסטות הכולל גבינות, רוטב עגבניות ופסטה איכותית, כשמעל הכל גבינה צהובה לתוספת הטעם.

חשוב לזכור

לא כל מנה צמחונית היא בהכרח מנה דלה בקלוריות. אם חשוב לכם גם לשמור על המשקל, בדקו היטב מה היא מכילה במסגרתה והכי חשוב שלבו בכל ארוחה כמה שיותר ירקות. הירקות משביעים מאד, דלים בקלוריות והכי חשוב – בריאים וטובים לנו. כדאי לגוון עם המנות ובכל יום להכין מנה אחרת. אלו לא מוכרחות להיות מנות מורכבות או מושקעות מאד בכל יום, אך כן כדאי שיהיו בהם חומרי גלם טובים וגם טריים מאד.

נושאים: מטעמים | סגור לתגובות על רעיון לכמה מתכונים מובילים המיועדים לצמחוניים

התגובות אינן מאופשרות.

הישארו מעודכנים

מידע שימושי:

מתכונים אחרונים